9/14/2013

Onesie

Dzień dobry! Dzisiaj jeden z wygodniejszych i luźniejszych setów na moim blogu.

Na sobie mam granatowy kombinezon z Primarka. Za obuwie posłużyły mi białe Conversy.

Zostawiam Was ze zdjęciami a sam uciekam na śniadanie! Udanego weekendu!

HI there! Today I present you one of the most comfortable sets which have appeared on my blog up to now.

I'm wearing navy Primark onesie and white Converse shoes. 

Enjoy my photos while I'm off to enjoy my breakfast. See you soon!











WEARING:

PRIMARK onesie
CONVERSE shoes

25 komentarzy:

  1. fajnie wyglądasz:) No i zdjęcia mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pozytywnie, jak ciekawie...! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że znacznie poprawiła się jakość zdjęć i to na wieeelki plus :) stylówka jak zawsze mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam identyczne buty. :) Converse! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalnie i pomyslowo. Kolorystyka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplet klasa! Dobry ficik!


    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne zdjęcia, komplecik wygląda świetnie, głównie podobają mi się kolorki ;-)
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. JESZCZE NIE WIDZIAŁAM FACETA W KOMBINEZONIE-CZADOWO;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda naprawdę ciekawie! Poza tym lubię ludzi w trampkach - pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś pierwszym facetem, którego widzę z zipperalu. Wyglądasz dzięki niemu bardzo, bardzo jakby to ładnie ująć "przyjaźnie" i to na plus. Poza tym kombinezon ma fajny print.

    OdpowiedzUsuń
  11. love your sweater ;)

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzadko widzę facetów na blogach, a jeśli już to prowadzących bloga w mało podobający się sposób. Tutaj podoba mi się wszystko, w dodatku bardzo fajny kombinezon, świetnie w nim wyglądasz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń