9/09/2013

Air Max

Hej Wszystkim!! Po długich i w pełni udanych wakacjach wracam do Was ze zdwojoną siłą. Dokonam wszelkich starań aby posty na blogu pojawiały się jak najczęściej. Po bardzo długiej przerwie wymuszonej ogromem pracy, prezentuję Wam nowy post. 

Do mojej szafki z obuwiem trafiły w końcu buty Nike Air Max, z całą pewnością mogę powiedzieć iż są to najwygodniejsze buty jakie posiadam. Na sobie mam również koszulkę i woskowane spodnie z Topman. 
Dodatkami które dzisiaj wybrałem są zegarek z Topman oraz przeciwsłoneczne okulary Jack&Jones.

Przy okazji nowego posta chciałbym też zachęcić Was do odwiedzenia sklepu internetowego jakim jest http://www.zalando.pl/. Sklep ten zajmuje się sprzedażą butów, ubrań oraz także akcesoriów domowych.

Hi there! After long and fine holidays I am here with a new dose of energy. I will do my best to publish new posts as often as possible. After quite long break which was inevitable due to the hard work, I'm back with a new entrance.

Finally I got my first pair of Air max shoes and I can honestly say that these are the most comfortable shoes I have ever had. What is more, i'm wearing sporty tee and coated pants from Topman. If we come to accessories, I chose Topman watch and Jack&Jones sunnies.

As I've already publish a new post, I want to recommend you a visit on the http://www.zalando.pl/ online shop where you can find a great variety of designer shoes, clothes and home accessories.













WEARING:

TOPMAN t-shirt&jeans&watch
NIKE shoes
JACK&JONES sunglasses

33 komentarze:

  1. Świetne zestawienie :) Air Maxy super - mam nadzieję, że i w mojej szafie wkrótce zagoszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie Ci w tych okularach!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne masz te air maxy! I boską bluzkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie i nowa fryzura :D
    Buty są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne zestawienie :)

    Allaboutjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny zestaw! I te zdjęcia! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. mega stylówka !
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw , super wygląda połączenie butów i podwiniętych nogawek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wygladasz!rewelacyjny top chętnie sama bym go przygarneła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie! Tylko ja pytam dlaczego te Air Maxy muszą być takie drogie?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great outfit!


    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz więcej facetów ma na głowie taką fryzurę ;) jednym ona pasuje, innym nie ;) Ty na szczęście zaliczasz se do tej pierwszej grupy ;) Bardzo fajna stylizacja ;) Bluzka jest po prostu świetna - muszę poszukać podobnej dla mojego chłopaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. NICE LOOK

    http://theguyinmilano.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw! Pierwsze i ostanie zdjęcie jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki wielkie za odwiedziny i komentarz. Przejrzałam Twojego bloga i muszę przyznać, że prezentujesz styl, z którym i ja się identyfikuję. Jesteś dobry, rób dalej to co robisz, bo świetnie Ci idzie.
    p.s. air maxy masz rewelacyjne;)

    OdpowiedzUsuń
  16. To zdecydowanie mój ulubiony Twój zestaw! :)

    Świetnie wyglądasz, buty są super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne buty, też chcę kupić Nike Air Max ale nie wiem gdzie może ktoś mi pomoże wybrać jakiś sklep ?

    OdpowiedzUsuń