3/13/2013

Winter again

Przy doborze ubrań do dzisiejszego zestawu kierowałem się przede wszystkim wygodą. Mam na sobie puchową kurtkę z SH, która zapewnia niebywałe ciepło podczas pogody takiej jak dzisiaj. Nieco sportowy look uzupełniają czarne joggersy z Topman oraz może niezbyt odpowiednie w taką pogodę, jednak bardzo wygodne trampki Converse. Zimowego charakteru całemu zestawowi z pewnością nadają rękawiczki uszyte przez moją mamę oraz czapka ze Stradivariusa.

When preparing today's stylization what I mainly took into consideration was comfort. For today I chose the quilted second-hand jacket which keeps me warm all the time when it's snowing outside. The sporty look concentrates as well on jeggers (mine are from Topman) and Converse shoes, which may seem to be unsuitable for such a weather. This is a good moment to introduce you my new furry gloves made by my mum and a Stradivarius hat. Dear Readers, enjoy my photos then!











WEARING:

STRADIVARIUS hat
SH jacket
DIY gloves
TOPMAN joggers
CONVERSE shoes

26 komentarzy:

  1. Kolejna osoba, która umie coś znaleźć w SH, ja chyba po prostu nie mam do tego cierpliwości i szczęścia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy robisz sam czy kupujesz przez internet? Super stylizacja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię chodzić po sklepach więc zazwyczaj kupuję sam, jednak często zdarza mi się robić to online;)

      Usuń
  3. piękne rękawiczki!uwielbiam własnie takie "bezpalczaste" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie szkoda takich białych szmacianych konwersów na taką pogodę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetrwały na szczęście dzisiejszy dzień:)

      Usuń
  5. My już też mamy dość zimy :))) Świetna czapa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rękawice mnie rozbroiły-świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rękawice pierwsza klasa!Pewnie dają ciepło nawet przy wielkich mrozach.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz rewelacyjnie, ja nie moge doczekać się wiosny
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    z pozdrowieniami z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja mama jest boska :D Rękawiczki rządzą ! Z Conversami rzeczywiście trochę przegiąłeś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oooj w tych conversach za ciepło ci chyba nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw. Zazdroszczę takiej zdobyczy z sh :D

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylizacja! genialna czapka:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. tylko buty mi się gryzą z czapą, jakbyś zimę z wiosną połączył, ale na tę pogodę to nic nie wiadomo :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Eh nie może ta zima odpuścić ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny look, fajnie że wśród blogerów modowych jest coraz więcej facetów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty troszkę gryzą się z reszta ,ale ogólnie podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Masz mega wyczucie stylu! <3
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz! :)
    Fajne rękawiczki, uwielbiam te z jednym paluchem :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna czapka, jak i całość zresztą! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. idealny zostaw na tegoroczną wiosnę;),świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. love the shirt, love your whole style.
    wish more boys would care of their look like u. you're gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  22. czapa <3 uwielbiam takie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń