1/23/2013

Spike collar

Moja dzisiejsza stylizacja to zestaw na nieco mniej mroźne dni jak dziś. Zestawiłem ze sobą kilka najciekawszych kolorów sezonu. Ubrałem szarą kurtkę z pikowaną podpinką z Zary. Kurtkę zestawiłem z burgundowymi, woskowanymi spodniami z River Island. W zestawie z pewnością rzuca się w oczy biała koszula z ćwiekami na kołnierzyku. Koszulę kupiłem w SH, przez przyczepienie ćwieków nadałem jej nowe życie. Uwagę zwaracją rówież żółte rękawiczki z H&M. Za obuwie posłużyły mi oficerki za kostkę z River Island.

Przypominam Wam też o trwającym w dalszym ciągu konkursie w którym możecie wygrać bluzę.

My today's stylization is for a little bit more freezing days, just like today. To my mind, I mixed some of the best colours of the season. I chose grey Zara jacket with a quilted vest, waxed burgundy trousers from River Island and my DIY shirt with a studded collar. I bought the plain shirt in second hand and I gave her the second life by combining some spikes. Yellow suede gloves from H&M and biker boots fits the set perfectly.


















WEARING:

ZARA jacket
DIY shirt
RIVER ISLAND trousers&shoes
H&M gloves

38 komentarzy:

  1. mix stylów i gatunków ;)
    oryginalny the male street.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość w klasycznym stylu, pikanterii i pazura dodaje zaćwiekowany kołnierzyk! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kołnierz w koszuli nieziemsko! Bardzo podoba mi się kolorystyka, bardzo fajny akcent w postaci rękawiczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle nie zawiodłeś, zestaw świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko piękne ze sobą zestawione, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie kolorów jak dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje ! :)
    Świetny zestaw, a koszula super ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ćwieki na kołnierzyku wyglądają świetnie. zdecydowanie udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wierzę, że w Lublinie bywają "mniej mroźne dni" ;) Pierwszy raz widzę ćwieki na męskim kołnierzyku....i podoba mi się ;)

    PS. Dzięki za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula jest idealna :) Bardzo dobrze wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny wygląd!!JAk fajnie widzieć tak świetnie wystylizowanego chłopaka z mojego rodzinnego LBN!!!Już sobie obserwuję (nie mogła bym inaczej hehehe)
    pozdrawiam i zapraszam ponownie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz genialnie. :) Jestem bardzo na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podziwiam twoje włosy *.* są na prawdę wspaniałe !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogólnie jest nieziemsko ale ta bluza mi jakoś nie pasuje do całości... Hm... Ale w koszuli to się zakochałem. Uwielbiam ćwieki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. genialnie! koszula idealna!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne połączenie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Rękawiczki mają genialny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny kolnierz. Jak dla mnie kolor rekawiczek nie pasuje do calosci, ale z drugiej strony, od razu zwracaja na siebie uwage. Powiedz, ktor rysowal Ci banner? Dobra kreska!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey dear love your blog, it has something special!
    Would you like to follow each other? Let me know!

    XOXO, Collage Minimalista

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam tę koszulę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygladasz swietnie :D Koszula jest nieziemska! Swietne poczucie stylu jak na moje "mlodociane oko" :D
    Zapraszam do siebie allaboutjoann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja , zarąbista koszula , masz nowego fana ;p. Obserwuję i zapraszam do siebie ;) http://purp-lesea.blogspot.com/ :P

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne buty i spodnie :))
    Zapraszam do siebie: navitia0070.blogspot.com
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny zestaw - świetny pomysł z koszulą, nadaje całości charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba, szczególnie kołnierzyk i połączenie wszystkiego z rękawiczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny zestaw i kolorystyka. Mało który facet potrafi się dobrze ubrać, ale Tobie się to udaje ;)
    Serdecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle świetnie!
    Podoba mi się, że używasz kolorów, aby ożywić stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oryginalnie baaardzo oryginalnie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nieziemskie połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń