1/13/2013

Leopard shirt

Cześć wszystkim!!  Jak mija Wam niedzielne popołudnie? Dla mnie niedziela to dzień w którym mogę oddać się całkowicie bloggowaniu. Dlatego też przygotowałem dzisiaj dla Was kolejny post.

W moim zestawie zdecydowanie oko przyciaga koszula którą przerobiłem ze zwykłej, czarnej koszuli z SH przez doszycie kilku kawałków materiału. Koszulę połączyłem z czarną ramoneską z Primarka. 
Mam na sobie rówież czarne marmurki z River Island. W tym zestawie zrezygnowałem z dodatków na rzecz żółtych butów z H&M.

Hello everyone? How's your  Sunday afternoon? For me this day is a great time to fully dedicate myself to blogging. This is why I got a new post for you.

The most important thing in my set is a DIY shirt that is made out of a casual black shirt and a few pieces of leopard material. This one is combined with the black leather biker jacket from Primark. I wear also acid skinny jeans from River Island and yellow shoes from H&M.









Instagram

WEARING:

DIY shirt
PRIMARK jacket
RIVER ISLAND jeans
H&M shoes



56 komentarzy:

  1. Ńo faktycznie koszula wyszla ci rewelacyjnie! Świetny set!

    Ps.zapraszam do siebie na nowy post :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale genialna koszula!
    podziel się talentem :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow I really love the shoes, didnt yet see these in our H&M stores

    http://reviewonlineshop.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. o jej! Nosiłabym Twoją koszulę, boska jest! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula wyszła super a całość bardzo na plus.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pantera w męskim wydaniu, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna koszula:)Swietnie sie prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączenie czarnego z żółtym. Panterka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  9. miło mi że do mnie wpadłeś. dzieki za miłe słowa. Świetny masz styl. Koszula i buty rewelka! Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję pięknie!
    Koszula jest rewelacyjna! Też chcę taką!!!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula jest po prostu genialna ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. nie trafia do mnie przeróbka tej koszuli, jakoś tak za bardzo egzotycznie w tym śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula wygląda bardzo fajnie !

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm... facet i pantera... muszę przyznać, ze dość intrygujące, ale całkiem fajne połączenie:) Byle nie przesadzić:) W tym przypadku jak najbardziej na TAK!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna koszula całosc bardzo fajna pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze nie widziałam u mężczyzny tego typu wzorów w ciuchach jak panterka ale bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ekstrawagancka, ale nie kiczowata - sama bym nosiła :P

    xx
    e-passhion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. :) fajnie to wszystko dopasowałeś.Masz pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. niesamowita koszula - rewelacyjnie Ci to wyszło ! cały set na 6 z ogromnym plusem :)


    pozdrawiam serdecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie ci to wyszło, jestem fanem twoich diy

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszula nie trafia w mój gust ale spodnie, kurtka i buty owszem *Q*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. super Ci wyszła ta koszula! jestem pod wrażeniem:) masz bardzo fajny styl! zapraszam częściej do mnie! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. koszula super - z mila checia bym Ci ja zabrala :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietnie Ci wyszla ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  26. odważna koszula - jak dla mężczyzny, ale za to jak fajnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hehh jak widać panterkę mogą nosić z klasa również mężczyźni! Super :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna koszula!!!!!!!!!!!zazdroszczę pomysłowości!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Udała Ci się ta koszula :) Lubię !

    OdpowiedzUsuń
  30. koszula bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. rewelacyjna koszula i buty :D wyglądasz fantastycznie i z klasą, pozdrawiam :))!

    OdpowiedzUsuń
  32. odważna koszula:) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  33. Inspirujesz:) Niesamowity jesteś:P

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz genialnie! a te buty dodają uroku stylizacji :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolejny facet na blogspocie czyli... świat zmierza w dobrym kierunku!
    Bardzo dziękuję za odwiedziny, nie przegapię niczego - dodaję
    Pozdrawiam,
    G.

    OdpowiedzUsuń
  36. podziwiam odwagę, więcej takich mężczyzn ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super jest ta koszula i też kurczakowe butki;)

    OdpowiedzUsuń