1/16/2013

Kenzo

Dzisiaj ubrałem moją ulubioną ramoneskę z futerkiem z Topman. Pod kurtkę założyłem chyba największy must have obecnego i ubiegłego roku czyli bluzę Kenzo z tygrysem. 
Bluzę udało mi się wylicytować na eBayu. Górę połączyłem z czarnymi streczowymi dżinsami z H&M. Obuwie, tradycyjnie creepersy które nie pierwszy i napewno nie ostatni raz zagoszczą w moich stylizacjach. Jako dodatek wybrałem czarne rękawiczki z Primarka.


Today I worn my favourite fur biker jacket from Topman. The Green Kenzo sweatshirt that is shown in this post is one of the biggest 'must have' of the season. Luckily, I managed to win the auction on ebay and I finally got this one. I combined the sweatshirt with black denim skinny jeans from H&M. Shoes- classic creepers were shown here not only once.





Instagram











WEARING:

TOPMAN jacket
KENZO sweatshirt
H&M jeans
eBAY creepers
PRIMARK gloves

52 komentarze:

  1. Stylizacja niesamowita! Bardzo podobają mi się twoje rękawiczki <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiałem znaleźć okienka gdzie się pisze komentarz, więc piszę pod odpowiedzią ;)
      Super stylizacja, bluzę chcę !

      Usuń
  2. Wyglądasz genialnie! zakochałam się w Twoim stylu :) oby więcej takich mężczyzn w naszym środowisku a przynjamniej w moim.. bo w moich okolicach to takiego ze świeczka chyba szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja, bluza jeszcze długo bedzie must have :)

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza moje marzenie *.* Kiedyś ją zdobędę:)
    Fantastyczny set!

    OdpowiedzUsuń
  5. bluza, bluza <3 no i ramoneska też świetna! bardzo fajny zestaw! + hyped :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw a bluzy zazdroszczę bo jest genialna, też od dłuższego czasu jej poszukuję w jakiejś dobrej cenie :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Do twarzy Ci w zieleni ;)
    Świetne połączenie, ogromny plus za creepersy ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm ta koszulka jakoś mi tu nie pasuje ...

    OdpowiedzUsuń
  9. This sweater is so trend! and the new season will have more of this tigers on Kenzo
    anyway, you look so handsome

    OdpowiedzUsuń
  10. bluza Kenzo jest bardzo lubiana przez blogerki ale w wersji męskiej też wygląda super! dzięki za komentarz / zapraszam ponownie na http://2fashiondaily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna ramoneska! podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh, co za połączenie!
    Czerń przełamana zielenią! Mega to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna bluza - gratuluję wypatrzenia i wygrania aukcji ;)
    Ale dla mnie i tak najlepsza jest kurtka i rękawiczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem dlaczego ale ta bluza mnie nie kręci jednak Tobie bardzo pasuje i super wygladasz w zieleni:)i creepersy!jestem ich fanka!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mogłabym napisać, że ta bluza jest bardzo opatrzona. ale u Ciebie nabrała zupełnie innego - nowego charakteru. Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kożuszki, o tak ! sama nie długo set z taką kurtą wstawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kenzo <3 uwielbiam ! Zdecydowanie udana stylizacja :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa stylizacja, gdyz bluza robi bardzo ,,swiezy" wizerunek. Aczkolwiek jesli mialbym cos doradzic,to prosze Cie,zmien fryzure. Poszarpane wlosy i mala grzywka powoduja,ze wygladasz jak w helmie . Ale to taka mala dygresja do calosci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna ta kurtka! nie dziwię się, że Twoja ulubiona ;)
    bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna ta kurtka! nie dziwię się, że Twoja ulubiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaaaaa oddaj nam tą bluzę!!! Jest rewelacyjna! Uwielbiamy Creepersy u mężczyzn ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  22. bosko wyglądasz! aaaa bluza rewelacyjna!!! M.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestaw, bardzo mi się podoba :>
    `obserwuję :p

    OdpowiedzUsuń
  24. genialne creepersy ! a poza tym świetny blog. :)
    jak znalazłbyś trochę czasu to zapraszam do mnie: http://darknessxside.blogspot.com/
    jeśli masz ochotę wpadnij też na youtube : http://www.youtube.com/agatasite
    Pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  25. Love your creepers!! Kenzo rules!! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zestaw mistrz! :D Bardzo nam sie podoba kurtka ;)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  27. zapraszam do wzięcia udziału na moim blogu w ankiecie, bardzo mi na tym zależy, gdyż wyniki ankiety przydadzą mi się do projektu szkolnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. creepersy ! <3 Przysięgam, że jeżeli zobaczę kolesia w Jeleniej tak dobrze ubranego, to kupię 4-pak jakiemuś żulowi sklepowemu ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta bluza jest świetna! Też udało mi się ją wyszarpać z eBay'a, bo niestety w sklepie już nie ma. Pojawi się u mnie dziś popołudniu.

    OdpowiedzUsuń
  30. niesamowity outfit ,świetnie wyglądasz!;)

    OdpowiedzUsuń
  31. I LIKE THE JACKET
    http://theguyinmilano.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  32. I LIKE THE KENZO PULL!!!!!!!!!!
    http://theguyinmilano.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz świetnie, masz racje bluza to must have! idealnie wszystko zestawione, a creepersy stanowią świetne uzupełnienie tej stylizacji :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się Twój styl :)
    a bluza po prostu super :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdzie udało Ci się zdobyć tą bluzę, w necie już jej nie ma ;/ W każdym bądź razie bardzo fajnie to wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nom b.fajnie i nowocześnie :) Widzę że mamy takie same buty ..

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak to jednak mało chłopków potrafi się fajnie ubrac. A szkoda, świetny styl!
    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń