1/27/2013

baroque printed shirt

Dzisiaj mam na sobie granatową, pikowaną kurtkę ze skórzanymi wstawkami z River Island. Kurtkę połączyłem z dżinsową koszulą w barokowe wzory z Zary, którą udało mi się kupić na wyprzedaży. 
Górę zestawiłem z burgundowymi dżinsami z Topman które znacie już z poprzednich postów. Jako że mamy śnieg za oknem postanowiłem założyć ocieplane buty z Bershki. Przy doborze dodatków kierowałem się przede wszystkim wygodą i niezastąpionym ciepłem jakie dają mi czapka z H&M i rękawiczki z Primarka.

Przypominam też o kończącym się w czwartek konkursie w którym możecie wygrać bluzę.

Today I wear the navy quilted jacket with leather panels from River Island. I mixed the jacket with denim baroque printed shirt from Zara which was bought during winter sales. You've already seen my burgundy denim trousers from Topman. As there is a lot of snow outside, I decided to wear fur boots from Bershka. Comfortable and warm accessories are necessary for such a freezing weather, thus I picked up my fav H&M furry hat and Primark gloves.

















WEARING:

H&M hat
RIVER ISLAND jacket
ZARA shirt&belt
PRIMARK gloves
TOPMAN jeans
BERSHKA shoes

32 komentarze:

  1. Ta koszula to czysty obłęd! Sama bym taką chciała :-) A w całości stroju jest tym elementem, który przykuwa uwagę i czaruje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! :) evaGie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie:) super czapa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny look. Nie podoba mi się koszula, ale jest ona rzeczywiście "gwiazdą" całej stylizacji, poprzez swoje niebanalne wzory.
    Ogólnie jest świetnie a spodnie... cudo.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow,kurtka mi się podoba;)
    Świetnie skomponowałeś tę stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna koszula i rękawice a całośc oczywiście na wielki PLUS!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. :-)
    Od jakiegoś czasu zaglądam na Twoją stronę i muszę przyznać, że na pewno jeszcze nieraz tu wrócę. Po obejrzeniu postów (wielokrotnie) stwierdzam, że twoje stylizacje są bardziej lub mniej udane, niemniej jednak każda ma w sobie "to coś", co sprawia, że na pewno nie da się ich zapomnieć. I właśnie o to chodzi! Widząc Cię na ulicy, na pewno bym się obejrzała. ;-) Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na więcej.
    PS. Twoje DIY - mistrzostwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula robi wrażenie, zwłaszcza w połączeniu ze spodniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zacząłem nosić podobną czapkę. Trzeba przyznać, że ciepłe są:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś myślałam, że facetom nie pasują czapki. teraz wiem, że po prostu nie potrafią ich odpowiednio dobrać :-) idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebanalne połączenie! podoba mi się:))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię w tobie tą oryginalność !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo odważny i ciekawy zestaw. Brawo. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. swietna koszula i kurtka ! genialnie polaczyles kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pikowana kurtka i buty są naprawdę świetne :)
    Dodajemy?
    Ja już obserwuje
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaa piękna czapa <3 i zapewne bardzo ciepła:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Połączenie wzorów jest obłędne, cudownie
    ♥ pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo oryginalny set ;)
    koszula ma ciekawy print ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny set !!! A koszula jest mistrzowska! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeejku *.* Cudooowny blog oraz Świetne stylizacje .
    Zapraszam do czytania mojego pamiętnikowego bloga : obserwujemy?
    http://loveforeverskarbie.blogspot.com/
    Pozdrawiam !: )

    OdpowiedzUsuń