12/03/2012

Oversize coat

Po raz kolejny zima zaskoczyła bloggerów:) Ciepłe kurtki, płaszcze i rękawiczki są już nieodłącznym elementem codziennego ubioru. Swojego idealnego płaszcza szukałem długo. Bardzo spodobał mi się model damski w Mango jednak poszukiwania jego męskiego odpowiednika legły w gruzach. Pewnego dnia narodziła się myśl uszycia takiego płaszcza w rozmiarze oversize. To zadanie powierzyłem mojej mamie. Po kilku godzinach jej pracy nowe okrycie wierzchnie wisiało już w mojej szafie. Płaszcz jest w kolorze khaki z czarnymi rękawami. Połączyłem go z burgundowym wełnianym swetrem a do tego wybrałem ciemno brązowe oficerki i czarne dżinsy z H&M.


This is the next time when winter suprized bloggers. Thick jackets, coats ang gloves are inseparable part of everyday outfit. I've been looking for a perfect oversize coat for a considerable period of time. What cought my eye was Mango outwear designed for women. I tried to find a similar one in men's stores but all my plans collapsed. Then I came up with a clever idea to sew such a coat. I asked my mum to do it and after few hours, the new jacket was hung in my wardrobe. I combined the khaki and black outwear with a burgundy jumper, black skinny jeans and brown boots from H&M.











WEARING:

H&M sweater&shoes&jeans
PRIMARK gloves
TAILORED coat


46 komentarzy:

  1. fajny śniegowy baławanek z Ciebie.

    ej, a u mnie nie ma śniegu :x

    OdpowiedzUsuń
  2. Kogo jak kogo ale blogerów to raczej nie ;)świetnie Ci w tym płaszczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję mamie zdolności, moja stroni od krawiectwa ciężkiego, ale może kiedyś się przekona :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no no no masz mamę zdolniachę :) Płaszcz jest super.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko płaszcz, podobny kupiłem w H&M ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  6. you look great
    i prefer fitted ones

    miblogbyamo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny set ! Bardzo fajny płaszcz i rękawiczki, całość super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw! Płaszcz jest rewelacyjny! Gratulacje dla Mamy :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. płaszcz bardzo przypadł mi do gustu, chyba nawet sama bym taki założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny płaszcz ! bardzo fajnie robi tez burgundowy sweterek wychylający się na niektórych ujęciach :)

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny płaszcz, założyłabym się , że to Zara ;p
    Gdzie masz szal ? Zimno jest ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ciepło w nim? u mnie wszystko musi przylegać do ciała w zimie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz niesamowicie zdolną mamę :) płaszcz fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie wyglądasz w tym płaszczu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no i takich blogerów szukałam! ze stylem i klasą!! ;*;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz fantastycznie!!!:) podoba mi się Twój styl, ale już to chyba pisałam;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja mam powinna dostać Nobla w dziedzinie szycia! płaszcz idealny1zestaw również :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mogłabym zaczerpnąć inspiracji w twoich stylizacji dla męża:)

    OdpowiedzUsuń
  19. trzeba przyznać, że znowu wyglądasz genialnie
    ✼ ✼ ✼ ✼ ✼
    pozdrawiam ciepło:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny płaszcz!!
    zapraszam do siebie i
    obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Blogerzy chyba czekali na śnieg, żeby zdjęcia wyglądały efektowniej:D
    Płaszcz masz naprawde piekny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw zdecydowany i niezwykle męski! Świetnie wyglądasz ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny płaszcz !
    Zdolna mama :)

    http://www.olastory.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje zdolności mamy bo Twój płaszcz jest genialny ! a odpowiednik tego w Mango też jest super przyznam ;)
    Ja poszukiwania już zakończyłam ale wciąż pojawiają się nowe które bardzo ale to bardzo chciałabym aby znalazły się w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo podoba mi się Twój płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. great, I love the look, the coat is gorgeous! the photos are great! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. jak zwykle rewelacyjnie wyglądasz :) dziękuję za odwiedziny =]

    Pozdrawiam

    Made Of Tears

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealnie skrojony płaszcz ;) Świetnie prezentuje się całość. Pozdrawiam GlamPaula

    OdpowiedzUsuń
  29. niezły płaszcz ! obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  30. Brawa dla mamy!
    Cudeńko wyjątkowe, jedyne masz teraz, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dziękuje ;)

    Super post - podoba mi się kurteczka!

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny look, buty bardzo pro + hyped

    OdpowiedzUsuń
  33. jak zwykle wygladasz świetnie i z klasą :) moglbys uczyc stylu wielu wielu mężczyzn :D

    OdpowiedzUsuń
  34. wow! plaszcz nieziemski :) swietny blog tak by the way. i naglowek :)

    OdpowiedzUsuń
  35. taki płaszcz to i jak chętnie bym przygarneła <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz świetnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Plus ode mnie za płaszcz oversize :D

    OdpowiedzUsuń