11/23/2012

Quilted jacket

Minimalizm po raz kolejny dominuje w moim zestawie. Ubrałem klasyczną pikowaną kurtkę z River Island. O jej uniwersalności chyba nie muszę mówić, wspomnę tylko że pasuję ona praktycznie do każdego rodzaju spodni nieważne czy są to dżinsy czy chinosy a zestawiona z koszulą wygląda bardzo stylowo.  Kurtkę połączyłem ze spodniami z Topman które już znacie. Uwagę zwracają też buty i komin z H&M.


Minimalism takes over my stylization once again. Today I worn a classic quilted River Island jacket. I do not have to mention, how universal it really is. The outwear suits every kind of trousers, no matter if combined with chino or denim- it matches them perfectly. The jacket is here combined with Topman skinny jeans, which you've already seen. To catch your eye, I chose yellow H&M shoes and aztec snood.














WEARING:

RIVER ISLAND jacket
H&M snood&shoes
TOPMAN jeans





46 komentarzy:

  1. I dobrze, że minimalizm dominuje, bo minimalizm jest najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komin jest fenomenalny! Gdyby nie on, strój byłby trochę nudny. Wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się komin świetny, jak zawsze fajny look:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw, a komin chcę mieć !!!

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten typ kurtek u facetów. Szalik to świetna kropka nad "i" ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zachwycona tym kominem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie ;)))



    www.live-style20.blogspot.com

    zapraszam !!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz świetnie, a kurtka mnie urzekła! jest absolutnie genialna

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne połączenie butów dosyć eleganckich z ''sportową'' podeszwą !


    xoxo,dagakusnierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wyczucie stylu, każdy post ma w sobie coś wyjątkowego. Bardzo miło się ogląda;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie będę oryginalna - komin świetny!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemny zestaw, kurtka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Komin uzupełni cały look idealnie, dobry wybór!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie dobrane ciuchy, a komin jest po prostu obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  16. the outfit rocks!! i follow you.

    OdpowiedzUsuń
  17. faceci to mają dobrze - wystarczy, że ubiorą się prosto, a ze smakiem i już wyglądają mega :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny zestaw :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz super! komin świetny. poza tym podoba mi się nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hyped on LB! awesome look, very nice and neat, and that chunky printed scarf is a great plus!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja, idealnie zestawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja - ten komin jest rewelacyjny, kurteczka również - właśnie poszukiwałam dla Mojego Męża jakiejś fajnej kurteczki jesiennej i już wiem gdzie mogę ją znaleźć.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super! na ulicach brakuje dobrze ubranych mężczyzn a tu jest wszystko kurtka komin buty!!!! wow

    OdpowiedzUsuń
  25. modnie, ale męsko, gratuluję :)
    zapraszam na giveaway :)
    http://style-frozen-style.blogspot.com/2012/11/giveaway-wygraj-25-par-okularow.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest świetnie ;) Zapraszam do mnie :)

    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny set! Tylko oczy masz jak zbity spaniel... Uśmiech proszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. great photos, love the scarf! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmm biorę wszystko:)
    idealnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna stylizacja, podkręcona butami i kominem! Podoba mi się :) Stylowy mężczyzna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. loove it <3 hope you ll flw us to
    xo from Bg

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie to wszystko ze sobą połączyłeś:) Komin jest tu moim ulubionym elementem. Super set;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna stylizacja, szczególnie komin :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zmuszona zostać na dłużej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń