11/28/2012

Dollars

Hej! Tym razem pogoda pozwoliła na ubranie mojej kurtki dżinsowej z Topman. Kurtkę zestawiłem z białą koszulą o nieco innej fakturze. Burgund to must have jesieni dlatego założyłem dżinsy własnie w tym kolorze. Humorystycznym akcentem zestawu jest z pewnością mucha którą wykonałem własnoręcznie. Do zestawu dobrałem okulary w panterę które znalazłem w SH.

Hi there! This time the weather let me wear my denim jacket from Topman. I combined the jacket with a structured plain shirt. As burgundy it in autumn-top-10 this year, I worn such trousers. To make the set a bit silly one, I chose my DIY bowtie. Where did I find the leopard sunnies? Second-hand, of course!













WEARING:

TOPMAN jacket&jeans
PETROLEUM shirt
DIY bowtie
EBAY creepers
SH sunglasses



31 komentarzy:

  1. o rany, jak zrobiłeś tę muchę? jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie JAK!!!?? :-)

      Usuń
    2. Postaram się opublikować post w którym pokażę jak taką muchę wykonać:))

      Usuń
    3. Koniecznie zaprezentuj krok po kroku jak samemu wykonać muchę, jest naprawdę świetna!

      Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

      Usuń
  2. so adorable! Im so inlove of your blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiu, fiu - świetny zestaw! Muszka najlepsza :)

    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za oryginalna mucha :)
    Zapraszamy : http://pasja-kreacja-inspiracja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kurtka, mucha jakoś nie trafia do mnie, nie mój styl.

    pozdr
    menopinions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kurtka, przyjemny zestaw, ale buty kiepskie.

    FACEBOOK | TUMBLR | BLOGSPOT

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, każdy element świetny.

    OdpowiedzUsuń
  8. ahh, wiedziałam, że ta mucha będzie wyglądać świetnie, od momentu gdy ją pokazałeś jako swoje DIY ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie! Mucha + marmurkowa kurtka + creepersy ~! = <3

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  10. połączenie koloru spodni, creepersów i kurtki jeansowej jest dla mnie mega, mega, idealnie się dopełniają! Mucha jak wisienka na torcie, przyciąga wzrok, urozmaica całość, ale nie gryzie się, lubię to! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna mucha i bardzo fajne zestawienie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuuwielbiam facetów w muszkach! :) Twój outfit jest perfekcyjny w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Po prostu super! Połączenie burgundu i marmurkowego jeansu na mega plus! :-) Jedyne co do mnie nie przemawia to buty, ale ja czepliwa jestem ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie, masz rewelacyjne wyczucie stylu.
    Urzekł mnie kolor spodni zestawiony z kurtką.
    obserwuje
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. Zainspirowałeś mnie do stworzenia kilku unikatowych muszek :) Dziękuję bardzo i zapraszam do ich obejrzenia na blogu :)))

    Pozdrawiam

    Made Of Tears

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszka szałowa, zresztą cały zestaw nie pozwoliłby przejść koło Ciebie obojętnie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój zestaw powalił mnie z nóg! Kurtka ma niesamowitą fakturę, dawno nie widziałam tak pięknego i oryginalnego dżinsu, a okulary są boskie! Gratuluję zdolności- mucha wymiata !

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazimg look! Love the details and how it was put together! Great styling!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjna mucha!!
    Zdolniacha z Ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
  20. woow rewelacyjnie wygladasz ! :)

    zapraszam do siebie :)! obserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna mucha! Od razu zwróciłam na nia uwagę, ponieważ sama tworze bizuterie i róże dodatki, które potrafia zdziałac naprawde wiele! Pozdrawiam i zaprasza

    OdpowiedzUsuń
  22. I need dollar.... jakos tak szła ta piosenka:) gdzie znalazłeś taka fantastyczną tkaninę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w SH kupiłem krawat w dolary:) i właśnie z niego zrobiłem muchę:)

      Usuń