10/31/2012

First snow

W tym tygodniu zima zaskoczyła bloggerów;) Czas więc na wyciąganie z szafy kurtek, rękawic i szalików!

This week the winter suprised bloggers;) I'm afraid it's high time to take all of these thicker clothes out of wardrobes.

W dzisiejszy zimowy dzień mam na sobie, kurtkę/blazer z Zary który połączyłem z zielonymi dżinsami z Topman. Najodpowiedniejszym obuwiem do tego zestawu wydały mi się żółte buty z H&M. W mojej stylizacji wyróżniają się burgundowe dodatki tj. komin i rękawiczki. 

Today, as it's snowing all the time, I'm wearing Zara jacket/blazer combined with green skinny jeans from Topman. Yellow suede shoes from H&M seemed to be the best option for such a stylization but what it the most noticeable in the set are burgundy accessories- a snood and a pair of woolen gloves.













WEARING:

ZARA jacket
TOPMAN jeans
H&M shoes
PRIMARK snood&gloves













31 komentarzy:

  1. wygladasz rewelaycjnie, chyba niczego bym tu wieccej nie dodala, swietnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko świetnie do siebie pasuje!! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. zachwyca mnie połączenie kolorystyczne! Pięknie się wszystko komponuje ;)
    Ja wczoraj powyciągałam ciepłe, zimowe akcenty, a dziś wróciła jesień ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz rewelacyjnie!
    Tak jak już wspominałam, wiele facetów powinno brać z ciebie przykład!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw, szalik i rękawiczki super.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. BUTY CAŁKIEM PRO! NIE WIDZIAŁEM ICH W HM ;/

    POZDRAWIAM
    www.fashionableinnovations.com

    OdpowiedzUsuń
  7. CRAZY, LIKE REALLY CRAZY for your shoes!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetna kombinacja.
    Bardzo mi się podoba połaczenie bordo z zółcią.
    Wielki plus za zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie! burgund pro, ostatnio chciałem zakupić podobny komin w H&M, ale niestety mój kolor włosów z burgundem w odległości tak od siebie bliskiej nie współgra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zestaw na jesienno-zimową aurę ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna, pikowana kurtka! Pochodzi z najnowszej kolekcji? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc jest to blazer doszyty do kurtki pikowanej:) Kupiłem tą kurtkę/blazer w ubiegłym roku:)

      Usuń
  12. buty szalone, ale za to wprowadzają pozytywny akcent - podoba mi się :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny outfit swietnie dobrane kolory, i buty fajnie sie wyrozniaja. Mezczyzna ubrany na 10!

    OdpowiedzUsuń
  14. buty robią wrażenie w tym zestawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny akcent z butami! Ogólnie całość mi się baardzo podoba :) Uśmiechnij się .... to tylko śnieg :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealnie wyglądasz w tej marynarce:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba. Szczypta luzu w eleganckiej zastawia :) Aż zima zdaje się być przyjaźniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw, kolorowo i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń