9/24/2012

Camo shirt

Hej!! Chcę Wam dzisiaj zaprezentować koszule z motywem moro, którą udało mi się upolować w warszawskich Złotych tarasach. Koszulę postanowiłem zestawić z czarnymi marmurkami oraz paskiem w ćwieki. Do mojej kolekcji obuwia dołączyły niedawno buty na podwyższonej platformie, które nadały stylizacji niebanalny wygląd;)

Hi there! Today I want to show you my new Zara camo shirt, which was bought in Złote Tarasy. The shirt is combined with black acid River Island jeans and the studded belt. Lately, I also enlarged my shoe collection with a new pair of high-platforms, which gave my stylization quite an extravagant feature! Enjoy my pictures and see you very soon:)














WEARING:

ZARA shirt
RIVER ISLAND jeans&watch&belt
EBAY.COM shoes
ASOS sunglasses












37 komentarzy:

  1. Koszula fajna, chociaż ja nie mogę się jeszcze przekonać do moro. A buty nie mój gust, za to spodnie chętnie bym znalazł u siebie w szafie.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy masz jakąś nominację od kogoś do VersatileBlogger, ale jeśli nie, to nominowałam, więc zapraszam do reguł ktore są w nowej notce na samym dole. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula, sam na taką poluje :D

    zapraszam do mnie http://pilawski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Seriously, I love all your whole look! If I could I'd wear exactly the same, I don't care if it's a man look :)

    XX

    Shape and Fashion
    Blog’s Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie zaadaptowany militarny motyw, choć creepersy mnie nie przekonują i chyba nigdy nie będą w stanie tego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look, idealnie połączony:) koszula i buty Mega<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna koszula, wyglądasz idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. moro jest teraz modne :) fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. jako, że mody na moro nigdy nie przyswoiłem, to moim zdaniem, tę stylizację ratują głównie spodnie, które są bardzo fajne (; jednak pozostałe outfity zachwycają, więc obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczna stylizacja;) będę tutaj zaglądać częśćiej:)

    pozdrawiam i zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz, pomimo że masz na sobie moro, którego to wzoru raczej nie znoszę ;D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasuje Ci ten męski , wojskowy styl ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna koszula!i creepersy!i całość:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja bardzo mi sie podoba ! ;)

    u mnie konkurs ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Spodnie i buty są super ;) a co do sh to tak, tak warto je odwiedzać
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. koszulę masz świetną :) pasuje Ci :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. great shirt, love the military style looks! the photos are great! xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. noooo, ten trend mi się przejadł, zanim w ogóle stał się na topie, ale facet w moro - jest coś prawdziwego w stwierdzeniu za mundurem panny sznurem, nawet jeśli... to tylko góra moro :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nareszcie jakiś dobrze ubrany mężczyzna!
    TO SIĘ CHWALI!

    XX

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo udany zestaw! wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  21. WoW! robi wrażenie! Koszula moro i mocne dodatki- fantastyczny zestaw! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna koszula! Super! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dzieki za komenta:)

    ty tez nie licho powiem ci stylizujesz:))) u facetów to chyba dar wrodzony ale tylko u tych wybranych;)

    pozdrwiam i obserwuję:)....zarost jest git:)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo mi się podobuje ten outfit! mam identyczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. trend moro jak najbardziej jest dalej w modzie, za niedługo ukaże się limited edition moro pants na stronie www.benevento.pl

    OdpowiedzUsuń